Og bloggprisen går til….

Jeg har fått en finfin utmerkelse av Sorgenfri – og det med en skikkelig hyggelig begrunnelse, ifølge Sorgenfri er jeg «myk som en kattepus, og skarp som et barberblad», jeg kan definitivt leve med det. En bloggepris fra en av favorittbloggerne mine – *rørt*  Nå skal jeg gi den videre til 8 bloggere jeg setter pris på.

utmerking   

«Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye.»
Og bloggerne er:

Den første plassen går til radiohode. Jada, jada – jeg vet han dessverre ikke blogger lenger. Men han hadde den beste, og jeg savner den bloggen veldig, veldig. En gentleman er borte, og hadde jeg vært mer naiv, så kunne jeg håpet på at det sitter noen skikkelig møkkakjerringer her og der med dårlig samvittighet. Så naiv er jeg imidlertid ikke, så istedet benytter jeg sjangsen til å si Skam Dere. Jepp, fy meg som drar opp dette igjen, nå som bloggosfæren hadde blitt så koschlig å greier. Whatever. Noe vesentlig mangler. Og det har en årsak. 

Magic Penny

En blogg med et meget spennende tema. Polyamori. Et tema jeg aldri har ofret en tanke. Før jeg fant denne bloggen. Jeg kommenterer ikke noe særlig, men jeg leser til øyet blir stort og vått. Anbefales!

Buster

Hva kan man si om Buster som ikke allerede er sagt? Jeg nøyer meg med å si at dette er den eneste bloggen jeg sjekker hver dag. Hver eneste dag. 

FRA AVVIK TIL ANSVAR

Dessverre oppdateres ikke denne bloggen like ofte som jeg kunne ønske, men Jesus Christ on a popsiclestick – dette er morsomt! Start på begynnelsen av arkivet hennes, og kos deg – dama er genial.

Iversen Revisited

Iversen er morsom og jovial. En sånn blogg jeg titter innom om jeg kjeder meg.  Riktignok er han ansvarlig for at jeg i perioder er hekta på Ordspill – jeg levde i lykkelig uvitenhet før jeg fant link hos ham – men jeg tilgir. Han har også postet et Emobilde vi lo av i 3 dager til ende. Den som lo høyest var min Emodatter på 16, hun er av det sjeldne slaget «Emo med sjølironi». (Nei, det finnes – helt sant, I kid you not)

Lin

En blogg jeg kjenner meg igjen i. En blogg som inneholder det aller meste. Lin er inkluderende, morsom, varm, klok, og selv om jeg heller ikke her kommenterer mest, så leser jeg ofte. Man kan kose seg hos Lin, men mest av alt får hun ros fordi hun engasjerer med store og små tema i fra Livet selv. Og så har jeg lært fine nye ord av Lin, som hva jeg skal kalle gubben i perioder..

Sissel

Sissels blogg er ganske enkelt en kvalitetsblogg. Her er refleksjoner og vinkler som kan lære deg noe. Og så føler man ikke at man tråkker inn i et kaffeslabberas, man hører ikke noen breking i krokene hos Sissel. Sånne bloggere oversvømmes man ikke av. 

Petter

Petter er førstehjelp for oss teknisk utviklingshemmede. Jeg får sånne ahaopplevelser innimellom. (Hadde du kjent meg, kjære leser – så hadde du forstått hvor unikt det er i forbindelse med tekniske ting, jeg sliter.)  Og så har han fine bilder og poster om familieliv og ut på tur, å sånn. Me like!

21 thoughts on “Og bloggprisen går til….

  1. Frk.Frekkesen:

    Sjøl takk, jeg har beundret bloggen din leeeenge, nå fikk jeg endelig ræva i gir til å anerkjenne deg🙂 Velkommen hit!

    Magic Penny:

    Fullt fortjent, kjære deg – dere er flinke!

  2. Nei, se der! Det var koselig.😀 Tusen takk.

    Ordspill er jævla skumle greier. Jeg er på vannvogna nå, men jeg merker at tønnene slår sprekker. Analogiene også, åpenbart.

  3. Iversen:

    Jeg smilte som en tulling i en time da jeg gjenerobret Elefantmedaljen forleden. Jeg vil nesten kalle det et faresignal.

  4. Frk.Frekkesen:

    Om du vil – det er frivillig🙂

    Men har du noen tips, noen anbefalinger, så send dem en utmerkelse – og anbefal ivei😀

  5. Tusen takk for skryt og en hyggelig utmerkelse. Du fortjente ihvertfall denne utmerkelsen selv. Skarp og myk på en gang synes jeg passet skikkelig godt.

    *heier på radio-comeback*

  6. Nemmen takk, så hyggelig av deg🙂

    Men helt ærlig så forstår jeg ikke hvordan bloggen min har blitt så seriøs, det er ikke noe jeg har prøvd på, og jeg vet ikke helt om jeg liker hyllen den har lagt seg på. Jeg fjaset mer for et par år siden – det er godt å ha tid til det også. Men jeg får bare forsøke å leve med bloggen som den er, og den med meg, også ser vi hvor vi havner.

    Men uansett hvordan den er og hvordan den blir så setter jeg pris på at du leser inne hos meg og sier at du faktisk liker å komme inn dit.

    Hvordan er det, skal man gi denne prisen videre?

  7. Sissel:

    Det er selvfølgelig frivillig, men det er meningen at du skal gi den videre til 8 bloggere du setter pris på🙂

    Jeg tror jeg kan oppsummere det på følgende måte, skal jeg lese noe nyansert og friskt, så klikker jeg meg inn hos deg – der er ofte den vinkelen jeg ikke fant andre steder.

  8. Takk!🙂

    For nyankomne må radiohode snart fremstå som en mytologisk skikkelse? 😉

    Ellers vil jeg slutte med til ros av Iversen. Han er en god gutt. Vibeke bør også med på listen. Og det er fint å se Sissel og Lin der også.

    Men fremfor alt: Petter. Jeg gjentar med selv i fleng: Hel ved!

  9. radiohode!!!!!:

    *danser litt*

    Fullt fortjent, o`mytologiske skikkelse😉

    (For evt nykommere; radiohode hadde byens beste blogg)

    Ja, Vibeke er av de flinke folka hun også. Hun er flink på saklig kritikk når det gjelder BloggCity.

    Fornøyd med lista mi – ta en tur innom frøken frekkesen på Fra Avvik Til Ansvar, morosamt!🙂

  10. Tilbaketråkk: Bloggpris « Magic Penny
  11. Ærede Mytterist. Tusen hjertelig takk.

    Jeg føler meg litt dum som ikke melder tilbake før nå, men jeg er ikke helt med for tiden. Unnskyld. Takk igjen.🙂

  12. Tilbaketråkk: Prisutdeling!
  13. Tilbaketråkk: Cat-a-strophes

Legg igjen en kommentar

