Smalltalk (scene fra en bar)

Han: Kan jeg spandere en øl?

Hun: Ja…når jeg har drukket opp denne..

Han: Er du herfra, eller?

Hun: Jepp…

En stund senere:

Hun: Har du barn?

Han: Ja…men jeg har ikke noe samvær med dem, dessverre.

Hun: Åh, hvorfor ikke?

Han: Mora er sprøytegal, skikkelig koko. Det nytter ikke da, vet du.

Hun: Bryr du deg om dem, da?

Han: Ja, klart det – men som sagt, mora er steingæern. Jeg kaller henne bare Psycho.

Hun: Hun har en diagnose, kanskje?

Han: Ja, opptil flere vil jeg si *sørgelig uttrykk*

Hun: Så hva i helvete gjør barna dine hos henne da?

Han: Nei….altså…..det er ikke så enkelt…

Hun: Jo, det er det. Takk for meg.

12 thoughts on “Smalltalk (scene fra en bar)

  1. Når kommer variant 2 hvor «hun» sier: «Næh. Gud så trist. Ja dette må være skikkelig vanskelig for deg.»

    Eller… skal vi se. Den har vi vel allerede?

    Nydelige bilder, btw. :o)

  2. Pingla:

    Hei! Godt nyttår🙂

    Javisst, den versjonen er vel temmelig vanlig, jeg kan fort komme på et og annet eksempel…😉

    Takk!

  3. Magiske Marie:

    Ja, er ikke det en fin og passe patetisk unnskyldning for mannfolk som ikke evner å ta vare på avkommet sitt?

  4. Vel, men da er kanskje barna best tjent med at far holder seg unna. Man trenger ikke en far, det er noe nymotens sosialdemokratisk noe det.

  5. Sexy Sadie:

    Joa….deadbeat dads kan man alltids holde seg unna. Med mindre man trenger dem. Om man blir alvorlig syk eller noe. Og man ikke har noe familie ellers.
    Om man skulle dø, f.eks. Da kan det jo være kjekt å vite at ungene har et hjem etterpå.

    Men joda, i utgangspunktet veldig enig med deg.

Legg igjen en kommentar

