Jeg har fått enda en pris, og gir den videre til…..

 

Jeg er, som dere sikkert har skjønt, over middels opptatt av fotografering – så nå da jeg har fått KREATIV BLOGGER prisen fra Mellom Himmelen Og Havet, (tusen takk!) – så kan jeg endelig sette litt ekstra pris på noen av de flinke fotobloggerne der ute. Jeg kan velge 7 stykker som får prisen – og de er:

Ivars Bluviews

Anne-Sophies stemninger

Busters Blinkskudd

Jan Ivar Vik

Randi

Simen

Bildebloggen

Jeg skulle gjerne gitt prisen til flere av dere flinke flotte fotografene der ute – det var vanskelig å velge!

Dere andre, klikk på lenkene – og drøm, nyt og kos dere med flotte bilder.

18 thoughts on “Jeg har fått enda en pris, og gir den videre til…..

  1. Jan Ivar:

    Eh….jeg er teknisk utviklingshemmet…..så jeg aner ikke. Ikke mye hjelp å få fra meg der, dessverre🙄

    (Den eneste forskjellen i admin er at nettsiden din mangler på forrige kommentar, uten at jeg skjønner hvorfor)

  2. Takker for prisen! Artig å bli kalt kreativ som «fotograferer». Også kjekt å bli nevnt i sammen med så mange gode (amatør) fotografer.

    Litt stille hos meg for tiden. Jeg sliter med utseende på bloggen og skulle gjerne hatt et nytt og enkelt fototema… HJÆLP!

  3. Jeg fant aldri noe ferdig fototema som funket for meg. Jeg lagde mitt design selv, og fikk en webprogrammerer til å ordne de kjedelige tingene for meg🙂 Sånn kan det også gjøres.

  4. Jeg holder på å lage meg et tema. Kjekt, men jeg vet enda ikke om jeg kommer til å bli fornøyd med det. Dersom jeg blir frustrert nok, blir vel løsningen en ekstern webprogramerer eller kjøpe et pro-tema….

Legg igjen en kommentar

