Kunne du ikke bare løyet, Bjarne Håkon?

Hvorfor kunne du ikke bare holdt dette grusomme for deg selv? Hvorfor måtte du slippe denne bomben på oss?  Denne anekdoten din har ført mange mennesker, særlig representanter for helsevesenet, ut i mørke.

Hva skal de tro på nå, som du har revet vekk fundamentet under føttene deres? Nå som du har rokket ved all vitenskap med din farlige historie fra den mørke siden?  Som forvirrede barn famler vi nå i blinde – sjamanen eller fastlegen?

Hjelp meg, o`store leder. Vis meg veien. Hvor skal jeg gå med fotvorten min nå? Hvis jeg venter noen dager, vil det være fastleger igjen? Har du begynt å si dem opp enda?

Vi er redde, Bjarne Håkon. Kunne du ikke bare løyet? Kunne du ikke bare holdt dette blandt dine egne? Har du ikke hørt om Twitter, eller?

3 thoughts on “Kunne du ikke bare løyet, Bjarne Håkon?

Legg igjen en kommentar

