Lier mentalsykehus

lier1 005

lier1 063 [1024x768]

lier1xx [1024x768]

14 thoughts on “Lier mentalsykehus

  1. Og det skjønner jeg godt, her står motivene i kø. Dessverre var det knapt dagslys da jeg kom meg inn, så det ble lite resultater. Men det står sikkert der en stund til..

  2. *grøss* Kjenner det går kaldt nedover ryggen min når jeg ser på bildene!! Hører nesten skrikene på de som en gang har holdt til der… Synes bildene var helt fantastiske, jeg!!!😀

  3. Takk for kommentarer og ros! Ja, det ligger mye i luften der, må tilbake dit kjenner jeg. Prøver å finne faktastoff på nett, og det lille jeg har funnet hittil, er deprimerende lesning. Her har det foregått mye jævlig.

  4. Nabon:

    Jeg har kikka på bildene dine, de er kjempefine!😀
    Er veldig imponert over dere alle i jentegjengen som var der, flotte bilder fra en obskur plass. Man blir liksom litt hekta på alle motivene, jeg må en tur til kjenner jeg😉

  5. de som bodde der fikk først glovarmt vann og så iskaldt vann også fikk de strømm når de bada *stakkars sier jeg bare*

  6. Når vil du si er den beste tiden på døgnet å dra dit? Dagen, åpenbart – pga lys – men jeg tenker vakthold. Er det noe av denslags? Eller er det bare et «høl i gjerdet på Lier» man lett kan ta seg inn gjennom?

  7. OJ: Jeg har vært der tidlig kveld 3 ganger, må ha litt lys til foto, greit midt i uka, da er det slakkere enn i helgene. Du smetter lett gjennom gjerdene ved alle 3 bygningene, anleggsgjerder som kan løftes. Lykke til!

  8. På bilde nr 3 så ser det ut som om det er et ansikt som titter frem på det andre vinduet fra venstre. altså de vinduene som er helt opperst.

Legg igjen en kommentar

